onsdag 7 september 2011

Stafettserie

^ det var vad vi gjorde idag på förmiddan.

En stafettserie går till så att man är flera som turas om och ritar på en serie, antingen nån sida var eller (som vi  gjorde i dag då) en panel var.
Vi fick alla börja på en seriesida med en panel, så fick resten turas om att bygga på den. När serien hade gått runt så skulle sista personen i gruppen hitta på ett avslut. I vår grupp var vi sex pers, så sex paneler hade alla våra sidor.

Min klasskompis som jag delar lägenhet med, Fredrik, tog hem kopior på alla sidorna som vår grupp gjorde och skannade dem. Här är min  favorit;


Jag älskar att göra stafettserier, för resultatet kan bli så... speciellt, haha. 
(gissa vilken panel jag ritade)

4 kommentarer:

  1. Kan det kanske, möjligtvis, eventuellt vara tvåan??

    SvaraRadera
  2. Japp. Fast jag gillar sista rutan bäst =P

    SvaraRadera
  3. Få seeee... jag TROR han heter Johan, men jag är inte säker. =P Han kommer i alla fall på skateboard varje dag.

    SvaraRadera